
Opis projektu:
W ramach projektu zostanie rozbudowany portal eBOK, oferujący mieszkańcom e-usługi, które m.in. umożliwią składanie wniosków czy usługi monitorowania efektywności zużycia ciepła. Projekt obejmuje również rozbudowę systemu nadzoru telemetrycznego, dzięki któremu Spółka będzie mogła obsługiwać zdalnie mieszkańców i użytkowników systemu ciepłowniczego. W ramach tego systemu zostanie zamontowane 517 szt. zestawów urządzeń pomiarowych z modułem telemetrycznym.
Grupy docelowe:
Grupą docelową są korzystający z usług i zasobów publicznych, które w wyniku realizacji projektu będą oferowane przez Wnioskodawcę.
Cele projektu:
Głównym celem projektu jest rozwój usług publicznych oraz wdrożenie e-usług w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. po 2025r.
Efekty, rezultaty projektu:
Wskaźnik produktu
Liczba podmiotów, które udostępniły informacje sektora publicznego/dane prywatne on-line – 1 [szt.]
Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja – 5 [szt.]
Liczba podmiotów wspartych w zakresie cyberbezpieczeństwa – 1 [szt.]
Liczba rozwiązań wykorzystujących informacje sektora publicznego/dane prywatne – 1 [szt.]
Liczba podmiotów wspartych w zakresie rozwoju usług, produktów i procesów cyfrowych – 1 [szt.]
Wskaźniki rezultatu
Użytkownicy nowych i zmodernizowanych publicznych usług, produktów i procesów cyfrowych – 51 [użytkownicy / rok]
Całkowity koszt projektu: 3 211 837,50 zł
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 2 098 658,50 zł
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie